Історія бренду Zara

Історії брендів – часта рубрика на нашій сторінці, адже побудова та захист всесвітньовідомих торгових марок часто виявляється цікавою та сповненою неочікуваних поворотів історією 😱

 

📎 Так, наприклад, власник відомого іспанського бренду одягу Zara, що зараз налічує більше 2000 магазинів по всьому світу, Амансіо Ортега – ніхто інший як у минулому простий хлопець з небагатої родини, який у 13-річному віці почав працювати посильним у місцевого кравця. 

 

📎Згодом він почав більше цікавитись цією сферою й з переїздом у більше місто працював помічником італійського модельєра. Спостерігаючи за вмінням інших й накопичуючи досвід, Ортега також добре розумів економічну сторону справи (зокрема, коли працював менеджером у магазині одягу La Maja). 

 

📎 У 27-річному віці (1963) Ортега відкрив сімейний бізнес – трикотажну фабрику Confecciones Goa, що була відносно скромною і невеликою й виробляла переважно білизну.

Щодо самого бренду Zara, її відкриття відбулось аж у 1975 і тут виявився вагомим нюанс щодо інтелектуальної власності:

 

‼️ Першою назвою Zara була насправді Zobra (на честь героя однієї драми), але оскільки отримати права на використання імені персонажа у назві та зареєструвати торгову марку Ортезі не вдалось, назву довелось змінити на ту, яку ми знаємо сьогодні.

 

☝️ Мораль допису наступна: навіть якщо вам дуже подобається назва й ви не уявляєте свій бізнес під іншим «іменем», а при перевірці було виявлено сумніви у її правомірності, розширте кругозір й подумайте над видозміною. Можливо, це буде тільки на краще вашому бізнесу 😉

Дивіться також